Четвер, 14.11.2019, 23:05
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Вишнівчицька ЗОШ І-ІІІ ст

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [840]
Досягнення [16]
Досягнення учнів
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Наше опитування
Ви навчались в Вишнівчицькій ЗОШ?
Всього відповідей: 264
Наші спонсори

Загородний Михайло Васильович

Герега Олександр Володимирович

Гута Іван Миколайович
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України
Чемеровецький районний методичний кабінет
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Прогноз погоди

Образотворче мистецтво та музика

Наказ


  Про стан викладання  образотворчого мистецтва в школі


  Відповідно до річного плану роботи школи, з метою перевірки стану викладання образотворчого мистецтва у школі ІІ ступеня , директором школи вивчалось дане питання протягом січня – лютого.
  В 2006-2007 навчальному році читає образотворче мистецтво у 5-7 класах Скоб’як Микола Лаврентійович.
  Вчитель школи користується в своїй роботі відповідною нормативно – правовою базою, а саме : „Законом України „ Про освіту”, „ Постановою Кабінету Міністрів України „ Про перехід ЗОНЗ на новий зміст, структуру та 12- річний термін навчання”, „Державним стандартом початкової освіти”, Програмою „ Образотворче мистецтво”, Базовим навчальним планом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України та іншими документами.
  Керуються в своїй роботі Микола Лаврентійович державною програмою для образотворчого мистецтва 5 – 6 класах 12-річної школи «Образотворче мистецтво» для 5- 7 класів, у 7 класі вивчається за програмою 2001 року видання, з пояснювальною запискою якої глибоко обізнаний. Відповідно до програми складено календарне та поурочне планування, яке відповідає всі вимогам сучасного уроку. При підготовці до уроку вчитель користується сучасною науково – методичною літературою, методичними листами, газетами, завдяки чому всі уроки проводяться на науково – теоретичному рівні.
  Вся організація роботи спрямована на формування в учнів загальних естетичних понять, набуттям ними певної системи знань, умінь і навичок у сфері мистецтва з орієнтацією на добро, красу й істину, що мають скеровувати особистість на самопізнання і саморозвиток, виховувати естетичне ставлення до дійсності, високі духовні ідеали та художній смак.
  Учні 5-7 класів займаються в окремих класних кімнатах, що відповідає санітарно – гігієнічним вимогам. Всі кімнати естетично оформлені, забезпечені меблями , що відповідають віковим норам учнів.
  Вчитель виготовив, а по можливості і придбав роздатковий матеріал , що вдало використовує під час проведення уроків .  
  Особливу увагу звертає вчитель на використання в практиці роботи психофізіологічних особливостей своїх учнів та вміло використовує їх під час проведення уроків та в позаурочній діяльності. З метою розвитку пам”яті учнів Микола Лаврентійович намагається на кожному уроці використовувати наочність, дидактичний та роздатковий матеріал, який сприяв би кращому засвоєнню матеріалу, надає можливість кожному учневі розвивати особистісні якості: пізнавальні – через чуттєво-емоційне сприйняття, творчі – через асоціативно – образне мислення, виявлення самобутності у створенні власних образів у художньо – практичній діяльності, комунікативні- розуміння мови мистецтва як форми міжособистісного спілкування.
  З метою глибокого розкриття мети уроку вчитель використовує в практиці своєї роботи найновіші досягнення педагогічної науки: активні та інтерактивні методи навчання , методи особистісно – орієнтованого навчання, диференційований та індивідуальний підхід та інші. З метою розвитку пізнавальної активності школярів вчитель систематично проводить нестандартні уроки, на яких учні пізнають світ цікавого подорожуючи в різних країнах, потрапляючи в казку, фантазують, виконуючи нестандартні завдання . Всю свою діяльність вчитель направляє на створення сприятливих умов для розвитку творчої особистості школяра, який навчається в школі. Намагається шанувати в кожному учневі особистість, рахуватись з його думками, переконаннями, інтересами, систематично дотримуються заповіді „ не зашкодь”. Підтримує атмосферу співробітництва, ставлячи перед учнями складнішу мету, вказуючи на її виключну трудність, намагаються вселити впевненість, що поставлена мета буде досягнута, всіляко намагаються стимулювати зусилля кожного учня. Кожен урок – це намагання вчителя реалізувати індивідуальний підхід до кожного учня, врахування індивідуальних особливостей під час виконання завдань, опитування, залікових робіт.
  Всього протягом січня - лютого відвідано 7 уроків у вчителя в 5- 7 класах. З відвіданих уроків можна зробити висновок, що вчитель проводять уроки на достатньому науково – теоретичному рівні, правильно вибирає триєдину мету кожного уроку, яку чітко реалізовують протягом уроку. Перед початком вивчення теми ознайомить учні із планом вивчення теми. Вдало проводить Микола Лаврентійович організаційний момент, під час якого дають лаконічні установки на весь урок і на найближчий етап теми, що вивчається. Цілеспрямовано організовує всю роботу учнів протягом уроку. Так під час уроку у 7 класі на тему «Виготовлення традиційної писанки з використанням геометричних символів» вчитель запропонував учням такі форми роботи: розгляд малюнка художника, свою власну роботу, твори з літератури, повторення гами кольорів, відгадування загадки, пояснення виконання малюнку. Вчитель будує гнучку структуру уроків, під час проведення яких використовують різні види робіт, які чергуються з обліком продуктивності праці. Використовуються різні види опитування учнів : виставки, уроки – заліки. Практикується проведення уроків з використанням активних та інтерактивних методів навчання, на кожному уроці вчителі користуються особистісно зорієнтованими вимогами. Практикує вчитель проведення уроків із проблемно – пошуковими ситуаціями, які сприяють активній пізнавальній діяльності учнів. Особлива увага звертається на самостійну роботу учнів на уроках. Звертають вчителі велику увагу і на самостійну роботу учнів над виконанням домашніх завдань. Так , під час проведення уроку на тему „Малювання з натури дерев різної форми» у 5 класі класі Микола Лаврентійович запропонував учням прогулянку в природу після чого лише виконання малюнка. Практикує вчитель використання елементів самонавчання та самовиховання у навчальному процесі. Звертається увага на раціональне поєднання індивідуальних, колективних та групових форм на уроці. 
  Велика увага приділяється реалізації міжпредметних зв”язків під час проведення уроків, поєднуючи уроки образотворчого мистецтва з літературою, природознавством, музикою. 
  Кожен урок має своє логічне завершення, вчитель проводить виставлення оцінок з мотивацією, повідомляє домашнє завдання з чітким коротеньким інструктажем щодо його виконання.
  Однак в роботі Миколи Лаврентійовича є ряд проблем, на які необхідно звернути увагу. В школі недостатня матеріальна база для проведення уроків образотворчого мистецтва. Вчителю необхідно організовувати постійно діючу змінну виставку малюнків учнів, під час проведення уроків вчити дітей виконувати їх різними техніками, весь наявний роздатковий матеріал зібрати, систематизувати та виготовити картотеки.
  Виходячи вище сказаного 
НАКАЗУЮ:
1. Вчителю образотворчого мистецтва Скоб’яку М.Л. організовувати постійно діючі виставки учнівських робіт.
2. Створити кабінет образотворчого мистецтва, залучаючи для цього дирекцію школи, батьків, учнів.
3. Створити картотеки наявного матеріалу, дидактичного, роздаткового .




  Директор школи