Четвер, 14.11.2019, 23:10
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Вишнівчицька ЗОШ І-ІІІ ст

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [840]
Досягнення [16]
Досягнення учнів
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Наше опитування
В якому році Ви закінчили школу?
Всього відповідей: 342
Наші спонсори

Загородний Михайло Васильович

Герега Олександр Володимирович

Гута Іван Миколайович
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України
Чемеровецький районний методичний кабінет
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Прогноз погоди

Інформатика

Перейти на блог вчителя інформатикиhttp://liliastarusthokinf.blogspot.com/

Інформатика

 

Календарне планування з Інформатики. 
9 клас 1 година 
№ Тема Дата Примітка
І СЕМЕСТР
Тема №1 Вступ. Інформація. Інформаційні процеси
1. Поняття про інформацію та повідомлення, види повідомлень. Правила техніки безпеки під час роботи на комп’ютері. 05.09 
2. Поняття про інформаційні системи та технології. Інформатика як наука. 12.09 
Тема№2 Апаратне забезпечення інформаційних систем
3. Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів: пристроїв введення, виведення, зберігання та обробки інформації. 19.09 
4. Класифікація та основні характеристики процесорів. Принцип дії та основні характеристики найбільш поширених видів запам’ятовуючих пристроїв. 26.09 
5. Класифікація та основні характеристики принтерів. Відеосистема комп’ютера, призначення та основні характеристики її складових. 
Практична робота №1. Робота з клавіатурним тренажером. 03.10 
6. Тематичне оцінювання 10.10 
Тема№3 Системне програмне забезпечення
7. Загальні відомості про системне, службове та прикладне програмне забезпечення. Класифікація, основні функції та складові операційних систем. 17.10 
8. Поняття про ядро операційної системи, інтерфейс користувача, драйвери та утиліти. Різновиди інтерфейсу користувача. Практична робота №2. Робота з інтерфейсом користувача операційної системи. 31.10 
9. Робота з об’єктами файлової системи: створення, копіювання, перейменування, переміщення та видалення об’єктів. Використання ярликів. Використання буфера обміну.
Практична робота №3. Робота з об’єктами файлової системи. 07.11 
10. Пошук інформації на комп’ютері. 
Запуск на виконання програм. Типи файлів. Зв’язок типів файлів з програмами та з розширеннями імен файлів. Використання автономної та онлайнової довідки операційної системи.
Практична робота №4. Пошук інформації на комп’ютері. 14.11 
11. Встановлення й видалення програм. Відновлення видалених даних. Програма перевірки й очищення дисків. Дефрагментація дисків. Контрольні точки відновлення операційної системи. 21.11 
Тема№4 Службове програмне забезпечення
12. Поняття комп’ютерного вірусу. Історія та класифікація вірусів і троянських програм. Призначення, принцип дії та класифікація антивірусних програм. 
Практична робота №5. Захист комп’ютера від вірусів. 28.11 
13. Стискання, архівування та розархівування даних. Архіватори та операції з архівами.  
Практична робота №6. Архівування та розархівування даних. 05.12 
14. Запис інформації на оптичні носії. Форматування та копіювання дисків. 12.12 
15. Тематичне оцінювання 19.12 
ІІ СЕМЕСТР
Тема№5 Поняття про комп’ютерні мережі. Робота в локальній мережі
16. Поняття про глобальну та локальну комп’ютерні мережі. Апаратне й програмне забезпечення мереж.  
17. Поняття робочої групи, домену, користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Практична робота №7. Спільне використання ресурсів локальної мережі.  
18. Віддалене керування комп’ютером.  
Тема №6 Основи Інтернету. Всесвітня павутина й пошук в Інтернеті
19. Призначення й структура мережі Інтернет. Протоколи Інтернету. Адресація в Інтернеті, поняття IP-адреси, доменного імені та URL-адреси.  
20. Використання та настроювання браузера. Вибір системи кодування під час перегляду веб-сторінок.  
21. Засоби пошуку інформації в Інтернеті. Принципи функціонування веб-каталогів та пошукових систем. Стратегії пошуку інформації. Практична робота № 8. Пошук інформації в Інтернеті.  
22. Тематичне оцінювання  
Тема№6 Основи роботи з текстовою інформацією
23. Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів.  
24. Огляд середовища текстового процесора. Формати файлів документів. Практична робота №9. Введення, редагування й форматування тексту.  
25. Введення й редагування тексту. Перевірка правопису. Практична робота №10. Робота з текстовими фрагментами.  
26. Форматування шрифтів і абзаців.  
Тема№7 Комп’ютерна графіка
27. Засоби перегляду й перетворення графічної інформації. Поняття комп’ютерної графіки.  
28. Джерела й параметри растрових зображень. Поняття про роздільну здатність, глибину кольору та їх зв’язок з якістю растрових зображень.  
29. Робота в середовищі редактора растрової графіки: робота з файлами, використання інструментів малювання. Практична робота №11. Створення растрових зображень.  
30. Створення текстових написів. Настроювання кольору.  
31. Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого у середовище офісних програм.  
32. Зафарбування об’єктів, встановлення параметрів заливки.  
33. Створення малюнків з кривих і ламаних. Практична робота №12. Створення векторних зображень.  
34. Тематичне оцінювання  
35. Резерв часу  



Завдання для самостійної роботи
„Виділення фрагментів тексту”


Вправа 1. Виділіть у наведеному нижче тексті за допомогою клавіатури різні фрагменти тексту: окремі слова, один рядок, кілька рядків, абзац, кілька абзаців, цілу сторінку тексту. 
Вправа 2. Виділіть у наведеному нижче тексті за допомогою миші різні фрагменти тексту: окремі слова, один рядок, кілька рядків, абзац, кілька абзаців, цілу сторінку тексту, вертикальний блок, несуміжні слова. 

КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ
 Культура мовлення суспільства – це чи не найяскравіший показник стану його моральності, духовності, культури загалом. Словесний бруд, що заполонив мовлення наших співгромадян, мовленнєвий примітивізм, вульгарщина – тривожні симптоми духовного нездоров’я народу.
 Експериментально доведено, що грубе слово як негативний подразник діє кілька секунд, але реакція на нього триває декілька годин і навіть днів. Як наслідок – порушення нервової і серцево-судинної діяльності людини, її хвороба, а іноді й смерть. Тому висока культура мовлення – це не інтелігентська забаганка, а життєва необхідність для народу.
 Плекання культури мовлення – обов’язок кожного. Способи підвищення особистої культури мовлення – різноманітні. Для початку слід:
- виробити стійкі навики мовленнєвого самоконтролю і самоаналізу;
- не говорити квапливо – без пауз, „ковтаючи” слова;
- частіше „заглядати у словник” (М.Рильський), правопис, посібники зі стилістики тощо;
- вивчати мовлення майстрів слова;
- читати, вголос (особливо прозові тексти), додержуючи всіх аспектів нормативності;
- заучувати на пам’ять художні твори, причому не тільки віршовані;
- оволодівати жанрам, видами писемного мовлення, зокрема ділового.