Неділя, 28.02.2021, 10:55 Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вишнівчицька ЗОШ І-ІІІ ст | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Англійська моваПлан-конспект уроку Тема уроку: Round the calendar Наказ Про стан викладання Відповідно до плану роботи школи на 2013 -2014 навчальний рік з 01 листопада по 01 грудня 2013 року вивчався стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з англійської мови. В ході перевірки вивчались питання: рівень професійної майстерності вчителів англійської мови, володіння сучасними методиками викладання предмету; творча лабораторія вчителів англійської мов; робота вчителів англійської мови по підвищенню власного науково-методичного рівня (участь в роботі методичного об'єднання , робота над проблемною темою); вивчення базового рівня навчальних досягнень учнів, дотримання єдиних вимог до усного та писемного мовлення, стан ведення шкільної документації (поурочні, календарні плани, класні журнали, плани методоб'єднань), рівень методично-дидактичного забезпечення викладання предмету (забезпечення підручниками, довідниковою літературою, технічними засобами навчання). Вивчено роботу 2 вчителів англійської мови. Вчителі мають вищу освіту, викладають предмет за фахом. З них: вчителів вищої категорії - 1, спеціалістів - 1. Учителі обізнані з пояснювальними записками програм, нормативними, інструктивнно-методичними документами, критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів з різних видів мовленнєвої діяльності, володіють належними теоретичними і методологічними основами, принципами навчання і виховання, формами, методами, прийомами роботи на уроках. Вивчення показало, що вчителі забезпечують викладання англійської мови на належному рівні. Вчителі англійської мови працюють над формуванням мовної компетенції, яка передбачає адекватне використання граматичного явища для вирішення комунікативних завдань. Використовуючи на уроках інноваційні технології, вчителі забезпечують позитивну мотивацію учнів до здобуття знань, формують стійкий інтерес до них, дають відчуття потреби в самоосвіті. Велика увага приділяється розвитку творчих здібностей учнів шляхом раціоналізації та модернізації змісту, форм, методів і засобів навчання. Одним із найпоширеніших інформаційних джерел для вчителів є INTERNET. Використання інформаційних навчальних програм за допомогою комп'ютера значно покращують рівень засвоєння мовного матеріалу з подальшим використанням усного мовлення, письма, аудіювання, читання. Питання використання новітніх інформаційних технологій на уроках англійської мови неодноразово розглядалось на засіданнях методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу. За п’ять останніх років на базі школи були проведені два районні семінари-практикуми вчителів англійської мови. У школі створено фонд саморобних посібників (папки з дидактичними розробками до програмових навчальних тем, різноманітний роздатковий матеріал), картотеки навчального обладнання, контрольних робіт, розроблених тематичних атестацій за рівнями, тестових завдань). Вчителі спонукають учнів до участі у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч». Планами передбачено тематичне оцінювання відповідно до кожного класу, а також оцінювання навчальних досягнень з чотирьох видів мовленнєвою діяльності наприкінці І та ІІ семестрів. Крім того, передбачено підготовку до ДПА з англійської мови у 9-х та 11-х класах. Щодо поурочного планування, то у планах прослідковується систематичність, різнорідність видів роботи на уроках, використання додаткових джерел: Інтернет, спеціальні словники, англомовні газети, фахові видання, оригінальні підручники видавництв Великої Британії. Навчальні програми виконуються згідно календарних планів, про що свідчать записи у класних журналах. Кількість перевірочних та контрольних робіт не перевищує норми. 100% учнів школи забезпечені підручниками англійської мови: вітчизняними з бібліотечного фонду школи та оригінальними (видавництва Великої Британії), придбаних коштом батьків. Підручники для 5-9 класів О.Карп’юк, «Англійська мова» використовується для вивчення тем, пов’язаних з українськими реаліями (історія, культура, мистецтво), придбано за рахунок батьків учнів відповідних класів. Використання британських підручників позитивно впливає на формування навичок читання, письма, аудіювання та усного мовлення учнів. Частина підручників супроводжується відповідними комп’ютерними програмами, що робить їх ще більш привабливими для учнів. У розпорядженні вчителів є 1 кабінет англійської мови (оплачуваний, вчитель Осипенко Т.В.). У приміщенні є стенди, граматичні таблиці, тематичні папки, роздатковий матеріал, підшивки газет, учнівські творчі роботи, компакт-диски, комп’ютерні програми, ПК. За потреби адміністрація школи забезпечує вчителів мультимедійним проектором, який знаходиться у кабінеті інформатики. В рамках перевірки було відвідано та проаналізовано уроки вчительки Осипенко Т.В. Вчителька раціонально планує уроки, враховуючи вікові особливості учнів, тему, види роботи. Вчитель приділяє багато уваги формуванню граматичних навичок та навичок усного мовлення учнів. Всі учні класу беруть активну участь в обговоренні теми, адекватно реагують на запитання вчителя. Обсяг висловлювання становить до 20 речень. Вчитель побудувала урок на закріпленні навичок усного мовлення та вчила учнів вживати назви кольорів у різних ситуаціях. Учні виконали кілька тренувальних вправ різного типу, описали малюнки, прослухали короткі тексти та виконали контрольні завдання до них, працювали у зошитах з друкованою основою. Відповідно до віку учнів, вчителька провела кілька активних ігор, фізкультхвилинку, та включила до плану уроку співання пісні. Вчитель вміло поєднала граматичний матеріал з усним мовленням за темою «Моя школа», організувала роботу в парах, читання та обговорення нового тексту, вивчення слів та словосполучень, провела рольову гру. Тетяна Василівна провела цікавий урок за темою «Відомі люди». Вчителькою було використано різні види роботи. Учні вчилися висловлюватися за темою, працювали в парах та групах, описували фото, вчилися формувати власну думку про різних людей. Вчителька використала велику кількість роздаткового матеріалу та інформацію з інших джерел. Вчителька знайома з нормами поточного, тематичного та семестрового оцінювання, систематично виставляють відповідні оцінки до учнівських щоденників та класних журналів. Записи у журналі здійснюються вчасно та грамотно, у відповідності до Правил ведення класного журналу. Вчителі англійської мови проводять позакласну роботу зі свого предмета. Щороку у січні проводиться Тиждень іноземних мов. Протягом року учні працюють над виконанням навчальних проектів з англійської мови. Під час осінніх канікул проходить шкільна олімпіада з англійської мови, учасниками якої є близько 10 учнів 5-11 класів. Вчителі методичного об’єднання іноземних мов використовують під час уроків інноваційні технології. За власний кошт передплачують фаховий журнал «Англійська мова та література», знайомляться із методичними новинками з інших джерел. Велику увагу приділяє Осипенко Т.В. виконанню „Положення про навчальні кабінети ЗОНЗ”. Так, англійський кабінет, яким завідує вчителька, забезпечує оптимальні умови для організації навчально-виховного процесу та реалізації завдань відповідно до Державного стандарту базової і повної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року № 24. В кабінеті створено передумови для організації індивідуального та диференційованого навчання учнів, реалізації практично-дійової і творчої складових змісту навчання з предмету, організації роботи гуртка, проведення засідань шкільних методичних об’єднань, індивідуальної підготовки вчителя до занять та підвищення його науково-методичного рівня. Кабінет сприяє забезпеченню належного рівня викладання навчальної дисципліни, підвищенню ефективності праці, підвищенню рівня навчальних досягнень і прищепленню інтересів учнів до навчального предмета. Під час проведення уроків активізується пізнавальна діяльність учнів (у засвоєнні навчального матеріалу бере участь більше аналізаторів – слухових, зорових, тощо), що позитивно впливає не тільки на розум учнів, а й на їх емоції. Також підвищується інтерес учнів до матеріалу, що сприяє якісному засвоєнню основних питань, навчає застосовувати їх на практиці, формує вміння робити аргументовані висновки, розвиває наукове мислення. Крім того, проведення уроків в навчальному кабінеті забезпечує здійснення між предметних зв’язків. Щодо матеріально-технічного забезпечення навчального кабінету, то комплектація його обладнанням здійснена відповідно до типових переліків навчально-наочних посібників, технічних засобів навчання та обладнання загального призначення, що відмічено в паспорті кабінету. У кабінеті є в наявності нормативно-правова база викладання предмета, бібліотечка науково-популярної, довідково інформаційної, методичної літератури, програмне забезпечення інваріантної та варіативної частини навчального плану. Також кабінет забезпечений фаховими журналами. Крім того, в кабінеті зберігаються розробки уроків за інноваційними технологіями, розробки позакласних виховних заходів, матеріали роботи над власною методичною проблемою. Також оформлено кутки по роботі із здібними учнями, де зберігається банк даних учнів. В кабінеті розміщені постійні або змінні експозиції: правила роботи в кабінеті, календар знаменних дат. З метою раціонального використання часу на уроці варто відмовитися від ведення словників, замінивши їх списками нових слів за темами, які учні зможуть роздрукувати самостійно. Незважаючи на підготовку до ЗНО, яке передбачає перевірку лише двох з чотирьох видів мовленнєвої діяльності, вчителям не слід зменшувати кількість часу на формування навичок діалогічного мовлення та аудіювання. Стан технічного забезпечення бажає кращого. Існує потреба у аудіовізуальних технічних засобах. Вчителів слід забезпечити принаймні магнітолами для відтворення записів з дисків CD чи інших електронних носіїв. Однак в ході перевірки виявились і ряд недоліків. Важливим шляхом удосконалення викладання іноземної мови є забезпечення кабінетів сучасними технічними засобами (аудіомагнітофонами для проведення аудіювання, комп'ютерами для системного використання комп'ютерних програм). Потребує удосконалення система роботи з обдарованими учнями. Кадровий потенціал при сприянні в удосконаленні індивідуальної роботи з цією категорією дітей в змозі забезпечити більш успішну участь учнів школи в районних, обласних предметних олімпіадах з англійської мови. Враховуючи вище сказане НАКАЗУЮ: 1. Вчителям англійської мови : 1.1.Систематично звертати увагу на роботу по розвитку навичок говоріння та читання учнями англійською мовою. 1.2.Ознайомитись із методичною літературою по роботі із здібними учнями до 01. 01. 2014 року 1.3 Протягом року під час проведення уроків англійської мови звертати увагу на розвиток каліграфії в учнів. Проводити під час уроків каліграфічні хвилинки. 1.4.Під час проведення чергового засідання методичного об”єднання вчителів суспільно – гуманітарного циклу класів обговорити результати участі учнів школи у районних олімпіадах та скласти програми та рекомендації по підготовці здібних учнів до олімпіад та конкурсів до 01 січня 2014 року. 2. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчальної роботи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright MyCorp © 2021![]() |