Понеділок, 23.09.2019, 20:35
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Вишнівчицька ЗОШ І-ІІІ ст

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [825]
Досягнення [16]
Досягнення учнів
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Наше опитування
В якому році Ви закінчили школу?
Всього відповідей: 342
Наші спонсори

Загородний Михайло Васильович

Герега Олександр Володимирович

Гута Іван Миколайович
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України
Чемеровецький районний методичний кабінет
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Прогноз погоди

Англійська мова

План-конспект уроку
Урок №

Тема: «Сім’я та друзі»
Мета: узагальнити та систематизувати лексичні одиниці по темі «Сім’я та друзі». Застосовувати мовні вміння на практиці, розвивати комунікативні навички, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо та аудіювання. Формувати вміння висловлювати свою думку, робити висновки, аналізувати, узагальнювати. Розвивати навички творчої самостійної та колективної діяльності учнів у групі та сприяти пошуковій та дослідницькій роботі учнів, підвищувати пізнавальну активність завдяки застосуванню методу проектних технологій.
Виховувати інтерес до вивчення англійської мови, почуття любові та поваги до своєї родини та сімейних традицій. 
Розвивати пам’ять, аналітичне та креативне мислення.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
Обладнання: дошка, фотоматеріали, мультимедійна підтримка (презентації, відео фрагмент), постери, малюнки, роздатковий матеріал.
Хід уроку
І Організаційний момент. Привітання. Інструктаж з ТБ
- Good morning, children!
- I am glad to see you.
- I hope you are well.
- We are surely fine
- And you?
- I’m all right!
- Does anything trouble you?
- Not at all. We are ready for the lesson.
Повідомлення теми та мети уроку
ІІ Основна частина уроку
1. Фонетична зарядка. Вірші
2. Введення в іншомовне середовище. Відеофрагмент.
3. Складання асоціативного ряду. (Робота з лексикою). В режимі «вчитель-клас»
4. Інструктаж по захисту проектів. Ознайомлення з таблицею оцінювання проекту (таблиця роздається кожному учню).
5. Захист проектів
Проект № 1 «Захоплення»
Проект № 2 «Домашні улюбленці»
Проект № 3 «Подорож»
(презентації, вірші, постери, книжка, малюнки, фото, діалог, кросворд) (додатки додаються)
(poem) My Mother’s Face
I know a face, a lovely face,
As full of beauty as of grace,
A face of pleasure and of smile,
In darkness it gives light.

Dialogue
A: My name is Arthur.i am a correspondent of our school newspaper. I want to write an article about my friend Danil. He is the champion of Ukraine in thekwando.
Hi, Danil.
D: Hi, Arthur.
A: Danil, do you mind answering my questions?
D: Not at all.
A: Well, Danil, when did you begin to go in for sports?
D: At the age of seven.
A: It is interesting to know who took you to the sport section.
D: We,, I did it myself. I decided to join the section when I saw the performance of the sportsman in our school.
A: How many medals do you have?
D: Frankly speaking, I don’t count them.
A: What do you like best of all?
D: I like competitions best of all. And sport helps to be healthy.
A: Thank you so much for your interview.
D: You are welcome.

Crossword
1. The name of the sea (Black)
2. The place where people often stay during travelling (Hotel)
3. The animal which lives in the sea (Dolphin)
4. Children often make it from the sand (Castle)
5. The place where the life is healthier than the life in the city (Village)
6. The place near the sea where you can sunbathe (Beach)

6. Фізкультхвилинка
7. Обговорення проектів. Питання за темою проектів
8. Виконання письмової роботи за проектами. Вправа на підстановку (6 речень) (додаток)
9. Заповнення листів оцінювання (додаток)
10. Гра (групова робота).
ІІІ Заключна частина уроку. 
- Домашнє завдання (написати відгук)
- Підсумки уроку
- Виставлення оцінок


Тема уроку: Round the calendar
Підтема: My favourite holiday
Мета уроку:
Практична:

  закріплення вивчених лексичних одиниць з теми;
  покращення навичок читання та говоріння;
  розвиток навичок аудіювання та письма;
  практика вживання прийменників та порядкових числівників з 
  назвами свят, практика вживання Present таPast Simple
Виховна:
  виховання в учнів культури дозвілля; поваги до традицій свого народу та Британії;
Навчальна:
  формування вмінь у школярів (робота з підручником, роздатковим матеріалом, вміння працювати у різних режимах, вміння самостійно долати труднощі у вивченні іноземної мови);
Розвиваюча:
  розвиток логічного мислення;
  розвиток пам’яті, уяви та уваги.
Тип уроку: урок розвитку знань, умінь, навичок.
Обладнання: роздатковий матеріал, плакати, комп’ютер, проектор, слайди з завданням, підручник English 4(Oksana Karpiuk, Natalya Kohut) 
Procedure
I. Introduction
Greeting
T. Good-morning, children. I am happy to see you at our English lesson.
 Pl. Good-morning, dear teacher,
  Good-morning, how are you?
  We are very happy 
  To say "hello” to you!
T. Today we shall speak about different holidays in Ukraine and Britain. We shall do exercises, sing, listen to a very interesting tale. So, you must be active, careful and try to get good marks for the lesson.
The theme of our lesson is "My favourite holiday” Slide 1,2
Warm-up
T. Let’s revise when we celebrate different holidays
Match the holidays with their dates and say as in the example. Slide 3
1) New Year a) April or May
2) Christmas Day b) January 1
3) St. Valentine’s Day c) February 14
4) Easter d) May (Sunday)
5) Mother’s Day e) January 7 (or December 25)
6) Independence Day f) December 19
7) St. Nicholas Day g) August 24
e.g The New Year is on the first of January
T. Well-done, thank you. Have a look at the board and revise the use of propositions. Slide 4
  ON AT
on Christmas day at Christmas
on my Birthday at Easter
on holiday at weekend
II. Main part of the lesson
Now we have to revise the words which we need at our today’s lesson
Slide 5

  Listening
T. I think we are ready now to listen to a story. You have to be attentive because after listening we’ll do tasks. But first have a look at the words from the text (учні дивляться відео казки он-лайн та слухають оповідання
British Council Short Stories)
 Sleigh- сани
To leave – залишати
Mince pie – пиріжок з м’ясом
Chimney – димохід
The North Pole – Північний полюс
Special – особливий 
  Santa’s Little Helper
 It’s Christmas Eve. Santa and Rudolf are getting ready for Christmas. Santa puts on his red jacket and his red hat. 
"Ho, ho, ho!” 
There are lots of presents in Santa’s sleigh for children around the world. Now they’re off! 
Santa leaves a present for good girls and boys. He eats one mince pie. Then, two, three, four... 
"Hmm, yum, yum.” 
Amy is asleep at home. Santa climbs down the chimney with Amy’s present. But oh dear...he is too fat, he can’t move! 
"Help Rudolf!” 
"Thank you Amy. Can you help me take the presents?” 
"Yes Santa. Let’s go!” 
Amy and Santa fly into the air. They go all around the world with the Christmas presents. 
Amy goes down the chimney and puts the presents under the tree. 
"Catch Amy.” 
"Okay Santa.” 
The sleigh flies back to the North Pole for more presents. Santa’s toy factory is very busy. There are robots, dolls, balls and teddies. 
Amy is at the North Pole. It is snowing. Amy and Rudolf throw snowballs. They have lots of fun. 
"Thank you Amy. Here’s a special present for you.” 
"Thanks Santa. See you again next year!” 
 

  T. Now do the following tasks Slides 7,8
 1. Match them up! 
Draw a line to match the sentences about Amy, Santa and Rudolph. 
Santa and Rudolf are getting ready and gets too fat. 
Santa’s sleigh 
  to deliver all the presents. 
Santa eats lots of mince pies for Christmas. 
Amy pulls Santa throw snowballs. 
Amy helps Santa from the chimney. 
Amy puts the presents flies around the world. 
Amy visits the North Pole to say thank you. 
Amy and Rudolph and sees Santa’s toy factory. 
Santa gives Amy a special present under the tree. 


2. Now let’s try to retell the text with the help of the pictures
(учні переказують текст у Past Indefinite)
Physical exercises (relaxation)
The pupils sing Hokey-Pokey song with movements
Reading (children’s letters about holidays)
  Ex.1, p.81
Answer the questions to the text (ex.2, p.81) Slide 9
Writing
Make up the following questions Slides 10,11
Checking home assignment
T. And now let’s listen about your favourite holidays. At home you had to prepare a story.
(Учні розповідають про улюблене свято індивідуально або в групах і демонструють виготовлені листівки, привітання). Клас уважно слухає та ставить запитання розповідаючим) Slides 12-17
III. Summing-up
Well, children, you worked perfectly today. Was our lesson interesting? What did you like most of all? Why? You deserve the following marks…
Your home-task is to write about your attitude to the holidays and to learn the song on page 82 in your books.
And as a present I give each of you the lyrics of the popular Christmas song "Jingle Bells”. Now watch the video and sing along!

Додаток
Our favourite holiday is Mother’s day. It is in May. The weather is fine and it is warm. I like to give my mother flowers. I help my mum about the house. We prepared the scene.

Mother: Oh, my dear, why are you so happy?
Jack: Our dear mother, we want to congratulate you on Mother’s Day.
Julia: We love you very much.
Jack: We want you to be happy on this day.
Mother: Thank you, children. I love you so much!
Jack: These flowers are for you.
Julia: We also made a greeting card. Look!
Mother: I like these presents very much. It is very important that you remember Mother’s Day! 

My favourite holidays are New Year and Christmas. We celebrate New Year on the first of January and Christmas on the 7th of January. I decorate the New Year Tree with angels, reindeers, bells, candy canes. My mother cooks tasty dishes. We give each other presents. At school I have the New Year party. I like to sing carols and dance here. I like to recite poems. I draw a New Year picture. Look! (демонструє малюнок)  
______________________________________________________________
Easter is the feast of Christ Resurrection. It is celebrated in spring. It is always on Sunday. Lent is a period of forty days before Easter. During this time people don’t eat meat.
People clean their houses, cook Easter bread (so called Paskha), paint Easter eggs(krashanky and pysanky). On Sunday morning people go to church and bless the food. I like to have a family dinner. I make and give friends such greeting cards (демонструє запрошення)
______________________________________________________________
My birthday is on... I like this holiday very much. We usually have a party. I invite guests. They come and give me presents. I give a balloon to each guest. Then we drink coca-cola, eat sandwiches and ice-cream. After that we dance and sing songs. I make invitation cards. I take paper, cut out a flower or heart and write the invitation on it. (демонструє і зачитує запрошення) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
My favourite holiday is St. Nicholas Day. It is on the 19th of December. All children wait for this holiday because St.Nicholas will bring presents and put them under the pillow. I always write a letter to St. Nicholas. This year I also wrote it. Listen!
(зачитує лист) Dear St. Nicholas! I am looking forward to your coming. I love you very much! Please, bring me some sweets and a mobile phone. And a chocolate cake for my mother!
  As for me I like Halloween. It is on the 31st of October. People have parties and dress as witches and ghosts. Children have much fun on this day. They sing merry songs and hold competitions.
Listen to the poem.
The witch…(p.82)  


Наказ

Про стан викладання 

англійської мови в школі

  Відповідно до плану роботи школи на 2013 -2014 навчальний рік з 01 листопада по 01 грудня 2013 року вивчався стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з англійської мови.  
В ході перевірки вивчались питання:
 рівень професійної майстерності вчителів англійської мови, 
 володіння сучасними методиками викладання предмету; 
 творча лабораторія вчителів англійської мов;
 робота вчителів англійської мови по підвищенню власного науково-методичного рівня (участь в роботі методичного об'єднання , робота над проблемною темою); 
 вивчення базового рівня навчальних досягнень учнів,
 дотримання єдиних вимог до усного та писемного мовлення,
 стан ведення шкільної документації (поурочні, календарні плани, класні журнали, плани методоб'єднань),
 рівень методично-дидактичного забезпечення викладання предмету (забезпечення підручниками, довідниковою літературою, технічними засобами навчання). 
Вивчено роботу 2 вчителів англійської мови. Вчителі мають вищу освіту, викладають предмет за фахом. З них: вчителів вищої категорії - 1, спеціалістів - 1.
Учителі обізнані з пояснювальними записками програм, нормативними, інструктивнно-методичними документами, критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів з різних видів мовленнєвої діяльності, володіють належними теоретичними і методологічними основами, принципами навчання і виховання, формами, методами, прийомами роботи на уроках.
Вивчення показало, що вчителі забезпечують викладання англійської мови на належному рівні. 
Вчителі англійської мови працюють над формуванням мовної компетенції, яка передбачає адекватне використання граматичного явища для вирішення комунікативних завдань. 
Використовуючи на уроках інноваційні технології, вчителі забезпечують позитивну мотивацію учнів до здобуття знань, формують стійкий інтерес до них, дають відчуття потреби в самоосвіті.
Велика увага приділяється розвитку творчих здібностей учнів шляхом раціоналізації та модернізації змісту, форм, методів і засобів навчання.
Одним із найпоширеніших інформаційних джерел для вчителів є INTERNET. Використання інформаційних навчальних програм за допомогою комп'ютера значно покращують рівень засвоєння мовного матеріалу з подальшим використанням усного мовлення, письма, аудіювання, читання. 
Питання використання новітніх інформаційних технологій на уроках англійської мови неодноразово розглядалось на засіданнях методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу.
За п’ять останніх років на базі школи були проведені два районні семінари-практикуми вчителів англійської мови.
  У школі створено фонд саморобних посібників (папки з дидактичними розробками до програмових навчальних тем, різноманітний роздатковий матеріал), картотеки навчального обладнання, контрольних робіт, розроблених тематичних атестацій за рівнями, тестових завдань).
Вчителі спонукають учнів до участі у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч». 
 Планами передбачено тематичне оцінювання відповідно до кожного класу, а також оцінювання навчальних досягнень з чотирьох видів мовленнєвою діяльності наприкінці І та ІІ семестрів. Крім того, передбачено підготовку до ДПА з англійської мови у 9-х та 11-х класах. Щодо поурочного планування, то у планах прослідковується систематичність, різнорідність видів роботи на уроках, використання додаткових джерел: Інтернет, спеціальні словники, англомовні газети, фахові видання, оригінальні підручники видавництв Великої Британії. Навчальні програми виконуються згідно календарних планів, про що свідчать записи у класних журналах. Кількість перевірочних та контрольних робіт не перевищує норми. 
100% учнів школи забезпечені підручниками англійської мови: вітчизняними з бібліотечного фонду школи та оригінальними (видавництва Великої Британії), придбаних коштом батьків.
Підручники для 5-9 класів О.Карп’юк, «Англійська мова» використовується для вивчення тем, пов’язаних з українськими реаліями (історія, культура, мистецтво), придбано за рахунок батьків учнів відповідних класів. Використання британських підручників позитивно впливає на формування навичок читання, письма, аудіювання та усного мовлення учнів. Частина підручників супроводжується відповідними комп’ютерними програмами, що робить їх ще більш привабливими для учнів.
У розпорядженні вчителів є 1 кабінет англійської мови (оплачуваний, вчитель Осипенко Т.В.). У приміщенні є стенди, граматичні таблиці, тематичні папки, роздатковий матеріал, підшивки газет, учнівські творчі роботи, компакт-диски, комп’ютерні програми, ПК. За потреби адміністрація школи забезпечує вчителів мультимедійним проектором, який знаходиться у кабінеті інформатики.
В рамках перевірки було відвідано та проаналізовано уроки вчительки Осипенко Т.В. Вчителька раціонально планує уроки, враховуючи вікові особливості учнів, тему, види роботи. Вчитель приділяє багато уваги формуванню граматичних навичок та навичок усного мовлення учнів. Всі учні класу беруть активну участь в обговоренні теми, адекватно реагують на запитання вчителя. Обсяг висловлювання становить до 20 речень. Вчитель побудувала урок на закріпленні навичок усного мовлення та вчила учнів вживати назви кольорів у різних ситуаціях. Учні виконали кілька тренувальних вправ різного типу, описали малюнки, прослухали короткі тексти та виконали контрольні завдання до них, працювали у зошитах з друкованою основою. Відповідно до віку учнів, вчителька провела кілька активних ігор, фізкультхвилинку, та включила до плану уроку співання пісні. Вчитель вміло поєднала граматичний матеріал з усним мовленням за темою «Моя школа», організувала роботу в парах, читання та обговорення нового тексту, вивчення слів та словосполучень, провела рольову гру. Тетяна Василівна провела цікавий урок за темою «Відомі люди». Вчителькою було використано різні види роботи. Учні вчилися висловлюватися за темою, працювали в парах та групах, описували фото, вчилися формувати власну думку про різних людей. Вчителька використала велику кількість роздаткового матеріалу та інформацію з інших джерел. 
 Вчителька знайома з нормами поточного, тематичного та семестрового оцінювання, систематично виставляють відповідні оцінки до учнівських щоденників та класних журналів. Записи у журналі здійснюються вчасно та грамотно, у відповідності до Правил ведення класного журналу.
Вчителі англійської мови проводять позакласну роботу зі свого предмета. Щороку у січні проводиться Тиждень іноземних мов. Протягом року учні працюють над виконанням навчальних проектів з англійської мови. Під час осінніх канікул проходить шкільна олімпіада з англійської мови, учасниками якої є близько 10 учнів 5-11 класів.
Вчителі методичного об’єднання іноземних мов використовують під час уроків інноваційні технології. За власний кошт передплачують фаховий журнал «Англійська мова та література», знайомляться із методичними новинками з інших джерел.
  Велику увагу приділяє Осипенко Т.В. виконанню „Положення про навчальні кабінети ЗОНЗ”. Так, англійський кабінет, яким завідує вчителька, забезпечує оптимальні умови для організації навчально-виховного процесу та реалізації завдань відповідно до Державного стандарту базової і повної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року № 24. В кабінеті створено передумови для організації індивідуального та диференційованого навчання учнів, реалізації практично-дійової і творчої складових змісту навчання з предмету, організації роботи гуртка, проведення засідань шкільних методичних об’єднань, індивідуальної підготовки вчителя до занять та підвищення його науково-методичного рівня.
  Кабінет сприяє забезпеченню належного рівня викладання навчальної дисципліни, підвищенню ефективності праці, підвищенню рівня навчальних досягнень і прищепленню інтересів учнів до навчального предмета. Під час проведення уроків активізується пізнавальна діяльність учнів (у засвоєнні навчального матеріалу бере участь більше аналізаторів – слухових, зорових, тощо), що позитивно впливає не тільки на розум учнів, а й на їх емоції. Також підвищується інтерес учнів до матеріалу, що сприяє якісному засвоєнню основних питань, навчає застосовувати їх на практиці, формує вміння робити аргументовані висновки, розвиває наукове мислення. Крім того, проведення уроків в навчальному кабінеті забезпечує здійснення між предметних зв’язків.
  Щодо матеріально-технічного забезпечення навчального кабінету, то комплектація його обладнанням здійснена відповідно до типових переліків навчально-наочних посібників, технічних засобів навчання та обладнання загального призначення, що відмічено в паспорті кабінету.
  У кабінеті є в наявності нормативно-правова база викладання предмета, бібліотечка науково-популярної, довідково інформаційної, методичної літератури, програмне забезпечення інваріантної та варіативної частини навчального плану. Також кабінет забезпечений фаховими журналами. Крім того, в кабінеті зберігаються розробки уроків за інноваційними технологіями, розробки позакласних виховних заходів, матеріали роботи над власною методичною проблемою. Також оформлено кутки по роботі із здібними учнями, де зберігається банк даних учнів. В кабінеті розміщені постійні або змінні експозиції: правила роботи в кабінеті, календар знаменних дат.
 З метою раціонального використання часу на уроці варто відмовитися від ведення словників, замінивши їх списками нових слів за темами, які учні зможуть роздрукувати самостійно. Незважаючи на підготовку до ЗНО, яке передбачає перевірку лише двох з чотирьох видів мовленнєвої діяльності, вчителям не слід зменшувати кількість часу на формування навичок діалогічного мовлення та аудіювання. Стан технічного забезпечення бажає кращого. Існує потреба у аудіовізуальних технічних засобах. Вчителів слід забезпечити принаймні магнітолами для відтворення записів з дисків CD чи інших електронних носіїв.
Однак в ході перевірки виявились і ряд недоліків. Важливим шляхом удосконалення викладання іноземної мови є забезпечення кабінетів сучасними технічними засобами (аудіомагнітофонами для проведення аудіювання, комп'ютерами для системного використання комп'ютерних програм). 
Потребує удосконалення система роботи з обдарованими учнями. Кадровий потенціал при сприянні в удосконаленні індивідуальної роботи з цією категорією дітей в змозі забезпечити більш успішну участь учнів школи в районних, обласних предметних олімпіадах з англійської мови.
  Враховуючи вище сказане
 НАКАЗУЮ:
1. Вчителям англійської мови :
 1.1.Систематично звертати увагу на роботу по розвитку навичок говоріння та читання учнями англійською мовою.
 1.2.Ознайомитись із методичною літературою по роботі із здібними учнями до 01. 01. 2014 року
  1.3 Протягом року під час проведення уроків англійської мови звертати увагу на розвиток каліграфії в учнів. Проводити під час уроків каліграфічні хвилинки.
 1.4.Під час проведення чергового засідання методичного об”єднання вчителів суспільно – гуманітарного циклу класів обговорити результати участі учнів школи у районних олімпіадах та скласти програми та рекомендації по підготовці здібних учнів до олімпіад та конкурсів до 01 січня 2014 року.
2. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчальної роботи