Понеділок, 23.09.2019, 20:42
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Вишнівчицька ЗОШ І-ІІІ ст

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [825]
Досягнення [16]
Досягнення учнів
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Наше опитування
В якому році Ви закінчили школу?
Всього відповідей: 342
Наші спонсори

Загородний Михайло Васильович

Герега Олександр Володимирович

Гута Іван Миколайович
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України
Чемеровецький районний методичний кабінет
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Прогноз погоди

Виховна робота

 

Символи школи

ГЕРБ ШКОЛИ

ПРАПОР ШКОЛИ

 

ГІМН ШКОЛИ

У парку сосновім

Стоїть моя школа.

Віконця до сонця 

Свої відчиня .

П-в

О, рідная школо, 

Ти матінко рідна, 

Ти радість і мила,

Ти гордість моя!!!

 

 

Основні принципи побудови виховної системи Вишнівчицької ЗОШ І- ІІІ ступенів школи « Звичаїв і традицій» у 2017-2018 навчальному році :

·        принцип перший — «не зашкодити» (збереження психологічного та фізичного здоров’я дитини, що, на нашу думку, є найважливішим у навчально-виховному процесі);

·        принцип другий — духовна насиченість шкільної життєдіяльності дітей. Не піддаючи сумніву значення знання у становленні особистості, ми впевнені в тому, що якість знань, цінність ідей, думок і діяльності людини, що виникають на базі знань, зумовлюється не тільки істинністю знань, але їх духовною насиченістю. Виховання особистості неможливе без виховання емоцій та естетичної свідомості;

·         принцип третій — ставлення до дитини як суб’єкта власного розвитку реалізується через принципи педагогіки співпраці, толерантності, підтримки, які спрямовані на самостановлення індивідуальності;

·         принцип четвертий — індивідуальний розвиток педагогів. Учитель теж повинен розвиватися, удосконалювати свою професійну компетентність, педагогічну майстерність.

З метою забезпечення відповідності діяльності школи державним стандартам та надання допомоги вчителям у підвищенні рівня виховної роботи, у школі постійно здійснюється управління та внутрішкільний контроль за виховною роботою за системою.

 

Завданнями виховної роботи школи на сучасному етапі є:
- успадкування духовних надбань нашого народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, залучення молоді до національної і світової культури;

- використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності та в навчально-виховному процесі школи;
- збереження морального, фізичного та психічного здоров’я підростаючого покоління;
- ф
ормування в учнів особистісних ознак громадян української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральності, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури.

- розвиток у дітей творчих здібностей, підтримка обдарованих дітей.

 

Для проведення підсумків різних видів контролю за станом виховної роботи використовуються такі форми: накази, індивідуальні бесіди, винесення відповідних питань на нараду при директорі, на засідання педагогічної ради, методичні об’єднання класних керівників. Виконуючи основні завдання виховання учнів у школі спільно з педагогічним колективом використовуємо різноманітні форми й методи роботи: колективні творчі справи, години спілкування, бесіди, свята, зустрічі, екскурсії, конкурси, огляди, акції, виставки

У школі сформовано  центр національно – патріотичного виховання до якого входять  такі напрямки - Зал бойової слави, Світлиця народного побуту, Калейдоскоп шкільного життя, вони  стали центром виховної роботи в школі. Тут  систематично проводяться тематичні, оглядові екскурсії для гостей та учнів школи. Проводяться виставки, зустрічі з ветеранами війни , з учасниками ліквідації аварії на ЧАЕС, з цікавими людьми села , району. 

Адміністрація школи працює у напрямку співробітництва з громадськістю села, з батьками.  Одна із дієвих форм взаємодії з батьківською громадськістю - індивідуальна робота, батьківські збори, залучення батьків до позанавчальної виховної роботи, організації та проведення родинних свят, декад родинного виховання.

Взаємодія з батьками  проводиться також у формі  всеобучу « Юридична клініка для батьків». Для того, щоб кожна сім’я  зрозуміла своє призначення, усвідомила свою відповідальність за справу виховання дітей необхідно працювати над підвищенням  освітнього  рівня батьків. Досягнення цієї мети передбачає   організацію у школі юридичної клініки для батьків. Така форма роботи з батьками  стає  своєрідним виховним університетом, де кожний з них  може знайти пораду та практич­ну підказку для власного випадку.                                                                                                                                            Також у школі діє ДЮО "Веселковий край"

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОГРАМНІ ОРІЄНТИРИ ДЮО   "Веселковий край"  

 «Червона калина» - вивчення та збереження і примноження традицій українського народу,  виховання громадянина, патріота своєї  Батьківщини.

 «Лідер» - формувати суспільно-громадський досвід особистості, розвивати соціальну активність і відповідальність у школярів.

 «Берегиня» - дотримання принципів виховання, визначених концептуальними засадами національної програми, виховання поваги і любові до своїх батьків, рідних, друзів.

  «Краю мій лелечий» - формувати екологічну культуру, розвивати вміння і навички дбайливого ставлення до навколишнього середовища.

 «Повір у себе» - відкрити прекрасні моменти в душі дитини, розвинути прагнення до самовдосконалення.

 «Помагай» - усвідомлення соціально значущої праці, вироблення почуттів господаря своєї держави.

 «Котигорошко» - формування, збереження, зміцнення та відновлення здоров’я дітей, пропаганда та впровадження передового досвіду роботи з питань дитячої безпеки та занять фізичною культурою та спортом.

 У будь – якому віці для людини важливо, щоб її не просто розуміли та цінували, а й оцінили правильно. Здатність до лідерства людина не отримує від народження, цього, як і багато чого іншого, доводиться вчитися впродовж всього життя. Лідер – це не тільки та людина, яка може очолювати великі групи людей, а й переможець у спортивному змаганні, й успішний учень у школі, й кмітливий приятель, з яким завжди хочеться спілкуватися .

           Мета програми «Лідер» спрямована на розвиток організаторських здібностей, на вміння дітей відстоювати свою точку зору, формувати світогляд, прагнення змінити своє життя на краще, згуртування однодумців навколо спільної праці, адже лідер – це людина, яка йде попереду і здатна повести за собою інших.       

Змістовною лінією програми «Лідер» є:                  

  Основними завданнями програми є:

  У дитячих організаціях проблемам виховання лідерства приділяється велика увага. Адже від того, наскільки активні дитячі лідери залежить успіх реалізації всіх планів об’єднання дітей.

  Найголовніше – знати, що лідером може стати тільки той, хто цього по – справжньому захоче.

Країна Барвінкова

                                         Країна Барвінкова – найрізноманітніше    

 

                                                        об'єднання молодших школярів від 6 до  

 

                                                       10 років, які за бажанням об’єднуються      

 

                                                       в невеличкі групи за інтересом, за              

 

                                                      місцем проживання.

Вкраїні Барвінковій є свої традиції, закони, символи, атрибути. Діти перших класів знайомляться з основними законами, звичаями і традиціями Барвінкової країни. А весною пропонуємо проводити посв’яту в жителі країни Барвінкової. Дитячі об’єднання на загальному зборі обговорюють і приймають основні напрями добрих і корисних справ. Дорослі повинні допомагати дітям перетворити роботу у цікаву, змістовну гру – подорож, яка б зацікавила дітей.

Основні закони, за якими живуть жителі

 Барвінкової країни:

1.Закон доброти, честі, поваги, любові до рідних і близьких людей.

2. Закон взаємодопомоги і взаємовиручки.

3. Повага до себе і оточуючих людей.

5. Розвиток власних здібностей і талантів.

6. Навчання, праця, спорт поруч ідуть

Мета країни Барвінкової:
Об'єднання і спрямування зусиль на добро і корисні справи, розвиток творчих нахилів особистості, її талантів, виявлення обдарованих і здібних дітей, створення сприятливих умов для самовираження дітей у різних видах діяльності, виховання учнів на традиціях, звичаях, фольклорних джерелах свого народу, рідного краю, національної культури, мови, формування в кінцевому підсумку державотворчої України.

Девіз країни Барвінкової:
Вільні діти твоєї родини
У майбутньому прославлять свій край,
І простори твої, Україно,
Перетворять в справжнісінький рай!

 

Основні напрямки дитячого об’єднання «Барвінчата»

 

 

Моя родина Україна

 Швидше , хлопче, повертайся,

Треба все Барвінку знати,

Розпитай, почуй, дізнайся ,

В дідуся у мами й тата.

Знайдеш тайну калинову

В скрині кожної родини

Казку, пісню, чисту мову,

Долю – неньки України.

 

До кришталевих криниць

Де Барвінкув гурт ступає –

Сяє сонце променисте,

Веселкові барви грають

Бє вода  джерельно -чиста.

Рости сильним, міцним, здоровим

 

 

                                                                                      

Як барвіночок росою

Вмийся в ранці, приберися,

Відштовхнися ,підтягнися,

Нежить, грип – слідкує пильно,

Ходить - бродить по оселям,

Не лінися бути сильним,

І здоровим, і веселим

 

                                                                                                                            

 

 

Подорож у світ прекрасного

 

У Барвінковій країні

Дуже добрі і чемні діти

Всіх дорослих поважають

Меншим себе помагають

Гарне слово завжди знають

Вчасно його приміняють.

Гей, малята поспішайте,

В цю країну вирушайте!

 

Рости розумними і трудолюбивими


Гей, Барвінки, любі братці.


Досить пустощів і сміху.


Руки загартує праця,


Розум загартує книга.

  У колі друзів

 Стань у коло Барвінкове,

Хай летить в дарунок другу

Щира  пісня, добре слово