Понеділок, 23.09.2019, 20:40
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Вишнівчицька ЗОШ І-ІІІ ст

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [825]
Досягнення [16]
Досягнення учнів
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Наше опитування
Ви навчались в Вишнівчицькій ЗОШ?
Всього відповідей: 264
Наші спонсори

Загородний Михайло Васильович

Герега Олександр Володимирович

Гута Іван Миколайович
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України
Чемеровецький районний методичний кабінет
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Прогноз погоди

Методична робота. Блоги.

Основними завданнями методичної служби Вишнівчицької загальноосвітньої школи на 2017-2018 навчальний рік є:
-Досягнення європейської якості, забезпечення рівного доступу до якісної освіти;
- Демократизація життя школи, гуманізація та гуманітаризація навчання і виховання, виходячи з гасел : освіта для людини, освіта для життя, соціалізація –спеціальна мета освітян;
 - забезпечення знань, умінь і навичок відповідно до інноваційного розвитку суспільства;
 - формування інформаційного освітнього наукового простору;
 - Спрямування діяльності методичної служби на визначення діяльності педагога в умовах діяльності стандартів освіти;
 - піднесення фундаментального рівня підготовки педагогів, формування вчителя-дослідника в процесі гармонізації наукового середовища з культуротворчою функцією;
 - максимально ефективне використання позитивних змін, які несе глобалізація, мінімізувати, якою мірою це можливо, негативний вплив, що є в цих процесах;
- оволодіння психологічними діагностичними вміннями супроводжуючого характеру, які дадуть змогу вчителеві робити експрес – діагностику, корегувати навчальні досягнення;
- розвивати вміння працювати в умовах вибору;
- предметом особливої уваги вчителя має стати діяльність самого учня, яка забезпечує його самоосвіту, компетентність, формування себе як особистості, набуття свого внутрішнього змісту;
- зміни і здатність змінюватись, суттєво міняють основні принципи підвищення кваліфікації, вимагають якісної реалізації принципів саме анрогонічного навчання, в першу чергу таких, як: - провідна роль самостійності;
- проблемно – пошуковий підхід
; - елективність ( створення ситуації вибору);
 - інтерактивності;
 - мотивації та розвитку творчого потенціалу;
- поваги та уваги до особистості;
- ґрунтовно спиратись в своїй роботі на наукові аспекти діяльності, знання психології, методики викладання предметів з використанням інноваційних процесів;
 - фокус всієї методичної роботи в поточному навчальному році спрямовувати з варіативних сталих до нових , набутих власною працею через особистісно-орієнтований підхід, проектну діяльність, інтерактивні технології, практичне озброєння учнів способами практичної діяльності, а також соціалізації школярів;
- Все життя школи підпорядкувати меті: саморозвиток дитини, де прогнозований результат, це формування зрілої особистості, для якої знання не самоціль, а засіб механізму реалізації
 а) партнерство вчитель – учень;
 б) через створення системи неформальної комунікації;
в) через посередництво між дитиною і культурою;
- Спрямовувати діяльність на реалізацію проектної діяльності спрямованої на прикладний характер;
- залучення вчителів до дослідницько - пошукової діяльності, спрямованої на реалізацію проектів з кожного фаху;
 - організувати семінар для підготовки педпрацівників для роботи з обдарованими та здібними учнями;
- оптимізувати систему підготовки педпрацівників до своєчасного виявлення , розвитку, соціальної підтримки та створення умов для розвитку здібної та обдарованої молоді.
 
 

                             План роботи методичної ради

        Вишнівчицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.

                                       на 2017-2018 н.р.

 

 Мета діяльності: становлення, розвиток та вдосконалення педагогічної творчої майстерності вчителя, організація та координація методичного забезпечення навчально –    виховного процесу.

Напрямки  діяльності:  

1. Діагностика стану методичного забезпечення роботи в школі.

2. Впровадження нових методичних технологій організації навчально-виховного процесу в школі.

3. Створення та організація роботи творчих, динамічних груп, методичних об’єднань учителів.

4. Впровадження  в практику роботи хмарних технологій.

Зміст діяльності:

1. Формує напрямки та завдання методичного забезпечення навчально – виховного  

     процесу та методичного навчання педкадрів.

2. Визначає зміст, форми й методи підвищення кваліфікації кадрів.

3. Удосконалює професійну майстерність, педагогічну культуру та педагогічну техніку вчителів.

4. Здійснює планування, організацію та регулювання методичним навчанням педкадрів,

    аналіз та оцінку його результатів.

5.Вирішує педагогічні проблеми, які пов’язані з методичним забезпеченням навчально –

    виховного процесу та методичним навчанням педкадрів.

 6.Розробляє систему заходів з питань вивчення педагогічної практики, узагальнення й   

   поширення перспективного педагогічного досвіду.

Основні завдання:

1. Забезпечення психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу викладання предметів навчального плану.

2. Підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи школи професійної адаптації молодого учителя, ШМО учителів-предметників, творчих груп, проведення методичних тижнів, декад.

3. Забезпечення роботи науково-практичних семінарів з актуальних питань навчання і виховання школярів.

4.  Залучення педагогів до участі в інноваційних і дослідно-експериментальних проектах різних рівнів.

5.  Поширення передового педагогічного досвіду працівників навчального закладу шляхом друку матеріалів у фахових виданнях та на освітніх сайтах.

6. Забезпечення змістовного наповнення WEB-сайту школи.

7. Проведення моніторингових  досліджень.

 

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

 

Місяць      

ЗМІСТ РОБОТИ

Відповідальні

Вересень

І засідання:

1. Узгодження й утвердження плану роботи методичної ради, планів роботи методичних об’єднань по фахах, планів роботи динамічних груп, творчих груп, утвердження плану розвитку й роботи методичного кабінету в поточному році.

2. Затвердження  графіку контрольних і перевірних робіт на І півріччя 2017-2018 н.р

3. Розподіл обов’язків між членами методичної ради.

4. Про продовження роботи над єдиною науково-методичною проблемою «Особистісно-компетентний підхід до формування кожного учня, як креативної, вільної, самодостатньої, цілком підготовленої до вступу в доросле життя особистості крізь призму інтерактивного навчання із використанням в навчально-виховному процесі проектних та інформаційно-комунікаційних технологій».

5. Огляд нормативних документів, новинок психолого- педагогічної літератури.

 

Голова методичної ради, керівники методичних комісій, динамічних та творчих груп.

Жовтень

 

 

ІІ засідання.

1. Про підсумки І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад і підготовку учнів до участі в ІІ етапі предметних олімпіад, конкурсі-захисті учнівських наукових робіт МАН.

2. Організація методичної роботи з молодими вчителями з питань організації навчально-виховного процесу.
3. Про підготовку до проведення предметних тижнів

4. Про участь в конкурсі „ Вчитель року - 2018”.

 

 

Грудень

ІІІ засідання.

1. Моніторинг знань учнів з предметів інваріантної складової навчального плану за І семестр.

2. Підготовка до проведення місячника пед. майстерності. Підготовка матеріалів до районної педагогічної виставки та виставки наочних посібників.
3. Огляд нормативних, директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

Робоча група

Березень

 ІV засідання.

1. Підсумки участі учнів у районних, обласних олімпіадах з навчальних предметів, конкурсі-захисті наукових робіт МАН.

2. Огляд нормативних, директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

 

Робоча група

Травень

V засідання

1. Підсумки методичної роботи школи  за навчальний рік.

2. Підсумки моніторингу навчального процесу за навчальний рік.

3. Про планування методичної роботи на наступний навчальний рік.

 

Робоча група

 

 

 

Склад методичної ради школи

    ПІБ    вчителя

 

 

            Посада, фах

Категорія

 

 

 

1

Старушок Л.І.

  

Директор школи, вчитель інформатики та математики

Вища категорія, «старший вчитель

2

Пентій В.М.

 

Заступник директора школи з навчальної роботи, вчитель фізики і математики

Вища категорія, «старший вчитель

3

Гнатій Д.О.

Заступник директора школи з виховної роботи, вчитель правознавства та географії

Друга категорія

4

Кушнір Т.М.

 

КМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу, вчитель української мови

Вища категорія

 

5

Швець Т.А.

 

 

КМО вчителів природничо-математичного циклу, вчитель біології та хімії

Вища категорія, «старший вчитель

6

Мостіпака Л.В.

 

 

КМО класних керівників, вчитель світової літератури

Вища категорія

 

7

Осипенко Т.В.

 

Керівник динамічної групи вчителів з адаптації учнів 5 класу до школи ІІ ступеня, вчитель англійської мови

Вища категорія

 

8

Пазинюк В.В.

КМО вчителів початкових класів, вчитель початкових класів

Вища категорія

9

Кучерява С.Р.

 

Керівник студії вчителів «Творчість»

Перша категорія

 

 

 

 

  Засідання  педагогічної ради