Четвер, 14.11.2019, 23:07
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Вишнівчицька ЗОШ І-ІІІ ст

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [840]
Досягнення [16]
Досягнення учнів
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Наше опитування
В якому році Ви закінчили школу?
Всього відповідей: 342
Наші спонсори

Загородний Михайло Васильович

Герега Олександр Володимирович

Гута Іван Миколайович
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України
Чемеровецький районний методичний кабінет
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Прогноз погоди

Модель школи

 

Педагогічним колективом за погодженням з Радою школи розроблено Концепцію розвитку навчального закладу. Це " Концепція формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя через звичаї та традиції українського народу, школи”. Концепція містить такі розділи:
-Стан здоров’я учнів школи.
- Методологічні засади, підходи, принципи, критерії формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей.
- Суб'єкти спільної діяльності та цільові групи з формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та молоді через звичаї та традиції українського народу, рідної школи.
- Мета, стратегія та завдання Концепції.
- Зміст, форми і методи формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та молоді через звичаї та традиції українського народу, рідної школи. Організоване навчання та самоосвіта.
-Управляння та функції навчально—виховної діяльності з формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей.
-Система підготовки кадрів.

- Шляхи, умови та очікувані результати реалізації Концепції формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя через звичаї та традиції українського народу, школи.
  Для реалізації даної Концепції протягом 2005-2009 навчальних років педагогічний колектив школи працював над створенням Школи Сприяння здоров’ю. 
  В 2008-2009 навчальному році із інваріантної складової навчального плану школи виділено години для вивчення звичаїв та традицій українського народу: література рідного краю, вишивання бісером.
  Створено в школі гуртки : спортивний, хоровий, духовий, хореографічний, по роботі з деревом, туристсько—краєзнавчий, української вишивки, драматичний.
  За роки в школі виробились свої традиції: 
Зустріч гостей школи хором хлопчиків;
зустріч випускників, яку святкують в третю неділю травня;святкування Дня матері; проведення українських вечорниць та інші.


Напрямки діяльності


Основний напрямок педагогічної діяльності у формуванні здорового способу життя учнів - це педагогічний
Пріоритетними напрямами нашої роботи стали:
• фізичний розвиток учнів і зміцнення їхнього здоров'я, проблеми залежності здоров'я учнів від способу життя; 
• взаємозв'язок здоров'я людини й екологічної обстановки, психологічний самозахист особистості; 
• правильне та здорове харчування; 
• особиста гігієна; 
• профілактика шкідливих звичок; 
• поведінка в екстремальних ситуаціях; 
• культура здоров'я людини. 

Основними напрямами педагогічної діяльності у формуванні здорового способу життя учнів визнано:
• формування цілісного ставлення до здоров'я всіх учасників педагогічного процесу; 
• упровадження традицій, що пропагують і сприяють здоровому способу життя; 
• формування валеологічної культури педагогів, учнів та їхніх батьків; 
• відстеження параметрів усіх учасників педагогічного процесу (разом із психологом, медпрацівниками); 
• профілактика й корекція соціально шкідливих звичок (тютюнокуріння, алкоголізму, токсикоманії, наркоманії); 
• соціально-педагогічна підтримка дітей-інвалідів і дітей групи ризику. 

Реалізація всієї діяльності підрозділяється на такі напрями:
• педагогічна; 

• фізіолого-валеологічна;

• психологічна. 
 

Педагогічний напрям

Головним питанням є питання про роль і місце навчальної діяльності у процесі забезпечення й розвитку здоров'я дітей і дорослих. Відзначимо ту досить очевидну обставину, що діяльність із розвитку здоров'я школярів не може бути цілком результативною без суттєвих зусиль педагогічного колективу. При цьому мова йде не тільки й не стільки про буквальне залучення елементів оздоровчої роботи в навчальний процес, скільки про досить серйозні зміни в усій системі навчання й виховання. Наші зусилля будуть безрезультатними, якщо школярі, наприклад, будуть перевантажені великим обсягом домашніх завдань. Таким чином, зміст і форми організації навчальної діяльності самі по собі впливають на стан і перспективи здоров'я дітей.
Велике значення у формуванні культури здоров'я та здорового способу життя мало введення уроків Основи здоров’я 5-го класу як обов'язкових. 
Фізіолого-валеологічний напрям повинен забезпечувати гігієнічні умови освітнього процесу; широку просвітницьку роботу серед учнів та їхніх батьків, а також педагогів; системну реабілітаційну роботу зі ставлення до всіх учасників освітнього процесу. Головна вимога здорового способу життя - це виконання режиму дня школяра, тому що його зміст ураховує фізіологічні потреби зростаючого організму, а прив'язка цього змісту до осі часу відповідає біологічним і соціальним ритмам життєдіяльності людини.
Велике значення приділяємо питанню рухової активності, тому що саме рухова активність є необхідною й обґрунтованою умовою життя людини, сприяє збереженню здоров'я, підтримує працездатність, забезпечує довголіття.