Понеділок, 23.09.2019, 20:43
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Вишнівчицька ЗОШ І-ІІІ ст

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [825]
Досягнення [16]
Досягнення учнів
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Наше опитування
Ви навчались в Вишнівчицькій ЗОШ?
Всього відповідей: 264
Наші спонсори

Загородний Михайло Васильович

Герега Олександр Володимирович

Гута Іван Миколайович
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України
Чемеровецький районний методичний кабінет
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Прогноз погоди

Кабінети

Наша школа є базовим закладом проекту «Школа дружня до дитини» щодо профілактики ВІЛ/СНІДу. В рамках впровадження проекту протягом жовтня-листопада проводяться навчання учнів школи – фасилітаторів інтерактивної навчальної виставки з питань репродуктивного здоров’я , профілактики ВІЛ/СНІДу та ІПСШ «Маршрут безпеки».Тому педагогічний колектив, за підтримки батьківської громади створили тренінговий кабінет з основ здоровя.

Комп'ютерний клас


Розвиток сучасного суспільства супроводжується зростанням значущості інформаційної складової в усіх сферах життя, проникненням інформаційних ідей, засобів і технологій у виробництво, інфраструктуру, побут і суспільну психологію. Інформаційні технології проникли практично в кожну з галузей людської діяльності, навіть у культуру і мистецтво. Об’єкти культурної спадщини, які завжди були недосяжними для формалізації, зараз відтворюються в електронному вигляді, і це забезпечує якість, довговічність та ефективність їх зберігання. Поширення телекомунікаційних засобів дає можливість швидкого доступу до інформаційних ресурсів, накопичених людством. Разом з тим, не кожна людина реалізує можливості, які надаються інформаційними технологіями, і усвідомлює їх цінність. Необхідність орієнтації людини на використання інформаційних технологій сучасного рівня передбачає нові потреби людського суспільства в освіті: стає важливим засвоювати знання про основи інформаційного обміну, способи накопичення, зберігання, поширювання знань, засоби комунікації; набувати вміння відбору життєво важливої інформації та навички її цілеспрямованого використання. Такі знання, уміння, навички є сутністю інформаційної культури. Інформаційна культура - це особливий аспект соціального життя. Вона виступає як предмет, засіб і результат соціальної активності людини, впливає на характер і ефективність її практичної діяльності.


Інформатикафундаментальна природнича наука, що займається переважно за допомогою автоматизованих засобів доцільною обробкою інформації, яка розгладається як відображення знань і фактів, свідчень, даних з різних сфер людської діяльності. Це наука про засоби, методи і способи збирання, обміну, зберігання і обробки інформації. Вона з’явилась порівняно недавно – у середині минулого століття. Втім, бурхливий розвиток інформатики у другій половині ХХ століття, особливо поява персональних комп’ютерів і глобальної мережі Інтернет, за досить короткий період суттєво змінив як розвиток людського суспільства в цілому, так і життя окремої людини. Комп’ютер у десятки, сотні разів спрощує підготовку текстів, видання книг і журналів, розробку креслень різноманітних виробів. Це – кваліфікований радник лікаря, юриста, філолога, історика. Це засіб текстового, звукового та відеозв’язку між окремими людьми і організаціями. Це спосіб обміну новинами між групами людей, які мають спільні інтереси, але розділені кордонами, морями і континентами, це практично миттєвий доступ для загальносвітових джерел інформації як для спеціалістів, так і для будь-якої зацікавленої особи.

 

 

Шкільний комп'ютерний клас налічує 8 комп'ютерів.
Всього в навчальних кабінетах знаходиться 12 комп'ютерів.

 

 Головне призначення комп'ютерного класу - використання в якості навчального засобу у загальноосвітній школі:

 

1. Використання для набуття знань вмінь та навичок, що сприяє кращому засвоєнню учнями навчального матеріалу.

2. Використання  для контролю знань школярів. 
3. Комп'ютерне тестування. Передбачає знання учнями фактичного матеріалу (події, хронологія, особи, терміни тощо). Декілька рівнів складності. Серед переваг - вчитель не витрачає час на перевірку завдань.
4. Виконання творчих завдань. Передбачається виконання учнями завдань інноваційного характеру (проблемні задачі).

5. Самостійна робота школярів. Самостійна робота під час підготовки до занять та при виконанні творчих завдань
 
 
 
 
                               Шкільна  майстерня
 
 
 
 

Затверджую        .                                                                                            Погоджено

директор школи                                                                                         голова профкому

                         Інструкція

з техніки безпеки під час роботи на свердлильному верстаті


                              Небезпечність у роботі?>

1.Пошкодження очей від літаючою стружкою під час свердлення металу.

2.Поранення рук внаслідок поганого закріплення деталей.         

                             До початку роботи

1 .Правильно надіньте спецодяг (фартух з нарукавниками або халат, берет або косинку).

2.Перевірте надійність кріплення захисного кожуха пасової передачі.

3.Перевірте надійність з'єднання захисного заземлення (занулення) з корпусом верстата.

4.Надійно закріпіть свердло в патроні.

5.Перевірте роботу верстата на холостому ході та справність пускової коробки, вмикаючи і вимикаючи кнопки.

6.Міцно закріпіть деталь на столі верстата в лещатах або кондукторах. Забороняється під час свердління підтримувати руками незакріплену деталь.

7.Перед самим початком роботи надіньте захисні окуляри.

                   Під час роботи

І.Не користуйтеся свердлами із спрацьованими конусними хвостовиками.

2.Свердло до деталі подавайте правильно, без зусиль і ривків і тільки після того, як шпиндель верстата набере повної швидкості.

3.Перед свердлінням металевої заготовки необхідно накренити центри отворів. Дерев'яні заготовки в місці свердління наколюють шилом.

4.Будьте особливо уважними й обережними наприкінці свердління. Під час виходу свердла з матеріалу заготовки зменшіть подачу.

5.під час свердління великих дерев'яних заготовок (деталей) на стіл під деталь підкладайте обрізок дошки або кусок багатошарової фанери.

6.Щоб уникнути травм в процесі роботи на верстаті: а)не нахиляйте голову близько до свердла;

 б)не виконуйте роботи в рукавицях;

в)не кладіть сторонніх предметів на станину верстата;

г)не змащуйте і не охолоджуйте свердло за допомогою мокрих ганчірок. Для охолодження свердла слід користуватися спеціальною щіточкою; д)не гальмуйте руками патрон або свердло;

                    е)не відходьте від верстата, не вимкнувши його.

7.У разі припинення подачі електричного струму негайно вимкніть верстат.

8.Перед зупинкою верстата відведіть свердло від деталі, після чого вимкніть електродвигун.

Після закінчення роботи

1 .Після припинення обертання свердла приберіть стружку з верстата за допомогою щітки. З низів верстатного стола стружку зметіть металевим крючком. Не здувайте стружку ротом і не змітайте її руками.

2.Відокремте свердло від патрона і здайте верстат учителеві. 3.Приведіть себе в порядок.

 

Завідувач майстернями

 
 
кабінет  світової літератури
 
 
кабінет географії
 
 
кабінет  математики
 
 
Класна кімната. Класовод Мельник Л.А..
 
кабінет географії. Завідуюча Захарчук Л.В.
 
кабінет хімії. Завідуюча Швець Т.А.
кабінет музики. Завідуючий кабінетом Мельник В.М.