П`ятниця, 15.11.2019, 17:00
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Вишнівчицька ЗОШ І-ІІІ ст

Меню сайту
Категорії розділу
Новини [840]
Досягнення [16]
Досягнення учнів
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Наше опитування
Ви навчались в Вишнівчицькій ЗОШ?
Всього відповідей: 264
Наші спонсори

Загородний Михайло Васильович

Герега Олександр Володимирович

Гута Іван Миколайович
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання

Міністерство освіти і науки України
Чемеровецький районний методичний кабінет
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Прогноз погоди

Учням

Вимоги  оцінювання  навчальних досягнень учнів Вишнівчицької ЗОШ І-ІІІ ступенів із базових дисциплін.

Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з іноземних мов.

 

Оцінювання   рівня навчальних досягнень учнів  з хімії, біології

 

МОН визначило, як оцінювати другокласників НУШ

Для 2 класу Оцінювання 2 класу

 

Як по-новому оцінюватимуть учнів перших класів

 


 

 

5 клас в документах

Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів:

Склад архіву:
Лист МОН України №1/9-368 від 24.05.13 "Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі"
Додаток 2 до листа від 24.05.2013 №1/9-368 Міністерства освіти і науки України
Лист МОН України №1/9-383 від 30.05.13 "Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/2014 навчальному році"

 

 

1.  кожен   в  класі  почуває   себе    вільно.

 

 2.  ніхто не повинен ображати один одного.

 

3.  всі   в класі   рівні.

 

4.  кожен має ім'я    і звертатись тільки по імені.

 

5.  не  вигадувати  прізвиська.

 

6.  не брати  чужі  речі.

 

7.  говорити правду.
 
 
Психологія самовиховання
 
 
Ø Саме сьогодні я буду щасливий. Це означає, що я буду керуватися словами Авраама Лінкольна, який сказав, що більшість людей щасливі настільки наскільки вони повні рішучості бути щасливими. Щастя заключене всередині нас, воно не є результатом зовнішніх обставин.
Ø Саме сьогодні я постараюсь пристосуватися до того життя, яке мене оточує, а не намагатися пристосуватися до моїх бажань.
Ø Саме сьогодні я потурбуюся про свій організм. Я зроблю зарядку, буду правильно харчуватися.
Ø Саме сьогодні я постараюсь приділити увагу розвитку свого розуму, я вивчу що-небудь корисне.
Ø Саме сьогодні я зроблю кому-небудь щось корисне, так щоб він знав про це; я зроблю у крайньому разі дві справи, - які мені не хочеться робити.
Ø Саме сьогодні я буду до всіх доброзичливо настроєний. Я постараюсь виглядати якомога краще. По можливості, одягну те, що мені більше всього йде, буду розмовляти тихим голосом, люб’язно поводитись, я буду щедрим на похвалу, постараюсь ніколи не критикувати, ні до кого не придиратися.
Ø Саме сьогодні я постараюся жити тільки сьогоднішнім днем, не буду прагнути розв’язувати проблему всього життя відразу.
Ø Саме сьогодні я накреслю програму своїх дій.
Ø Саме сьогодні я півгодини проведу в спокої і самотності і постараюся розслабитися.
Ø Саме сьогодні я не буду боятися особливо бути щасливим.
         
Матеріали конкурсу

«Рукописи не горять»
( до 120 річниці від дня народження 
М.Булгакова)






  Підготувала
  вчителька світової літератури
  Мостіпака Лілія Валентинівна


 
Мета: дослідити життєвий і творчий шлях М.Булгакова, пов’язаний з 
містом Києвом;
познайомитись з архітектурними пам’ятками, змальованими письменником:,
підготувати карту пам’ятних булгаківських місць;
надати можливість учням по-новому поглянути на місто-столицю нашої Батьківщини;
удосконалювати в учнів навички публічного виступу.

Обладнання:комп’ютер, мультимедійний проектор, медіа презентація «Булгаков і Київ».

Форма проведення: заочна екскурсія містом Києвом.
 
 У центрі сцени великий портрет М.Булгакова. Біля нього живі квіти.
Ліворуч – екран, на який проектуються слайди. Під екраном – маленький столик для ведучих, екскурсоводів, М.Булгакова.



 
«Елементи усної народної творчості жителів села Вишнівчик
Чемеровецького району, як складова вивчення культури та
побуту українського народу»


 
 
 Роботу виконала: Мальована Улина Михайлівна, учениця 11 класу Вишнівчицької загальноосвітньої школи І Ш ступенів
Науковий керівник:
Куца Світлана
Василівна, вчитель
української мови і літератури
Вишнівчицької
загальноосвітньої школи
І -Ш ступенів


 
Метою вивчення даної роботи є:
- освоєння культурної спадщини жителів села Вишнівчик Чемеровецького району Хмельницької області, забезпечення усвідомлення національної неповторності українського етносу,
пізнання багатства і змісту духовної і матеріальної культури;
- дослідження процесу розвитку і використання усної народної  
  творчості;  
- розвиток естетичні читацькі смаки, вміння сприймати тексти усної
народної творчості та аналізувати їх, спостерігати, узагальнювати ,
робити висновки;
- формування кругозору та світогляду ;
- виховування почуття поваги до давньої культурної спадщини свого
народу, прищеплювати інтерес до наслідків власної праці.
Однією з ознак культурного і національного відродження нашого села є
поглиблення і жвавий інтерес його людей до свого минулого, до соціально -
історичних коренів свого роду і витоків духовної і матеріальної культури
свого етносу.