Неділя, 28.02.2021, 12:04 Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вишнівчицька ЗОШ І-ІІІ ст | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
УчнямВимоги оцінювання навчальних досягнень учнів Вишнівчицької ЗОШ І-ІІІ ступенів із базових дисциплін.Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з іноземних мов.
Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з хімії, біології
МОН визначило, як оцінювати другокласників НУШ Для 2 класу Оцінювання 2 класу
Як по-новому оцінюватимуть учнів перших класів
5 клас в документах
1. кожен в класі почуває себе вільно. 3. всі в класі рівні. 4. кожен має ім'я і звертатись тільки по імені. 5. не вигадувати прізвиська. 6. не брати чужі речі. 7. говорити правду.
Психологія самовиховання
Ø Саме сьогодні я буду щасливий. Це означає, що я буду керуватися словами Авраама Лінкольна, який сказав, що більшість людей щасливі настільки наскільки вони повні рішучості бути щасливими. Щастя заключене всередині нас, воно не є результатом зовнішніх обставин.
Ø Саме сьогодні я постараюсь пристосуватися до того життя, яке мене оточує, а не намагатися пристосуватися до моїх бажань.
Ø Саме сьогодні я потурбуюся про свій організм. Я зроблю зарядку, буду правильно харчуватися.
Ø Саме сьогодні я постараюсь приділити увагу розвитку свого розуму, я вивчу що-небудь корисне.
Ø Саме сьогодні я зроблю кому-небудь щось корисне, так щоб він знав про це; я зроблю у крайньому разі дві справи, - які мені не хочеться робити.
Ø Саме сьогодні я буду до всіх доброзичливо настроєний. Я постараюсь виглядати якомога краще. По можливості, одягну те, що мені більше всього йде, буду розмовляти тихим голосом, люб’язно поводитись, я буду щедрим на похвалу, постараюсь ніколи не критикувати, ні до кого не придиратися.
Ø Саме сьогодні я постараюся жити тільки сьогоднішнім днем, не буду прагнути розв’язувати проблему всього життя відразу.
Ø Саме сьогодні я накреслю програму своїх дій.
Ø Саме сьогодні я півгодини проведу в спокої і самотності і постараюся розслабитися.
Ø Саме сьогодні я не буду боятися особливо бути щасливим.
Матеріали конкурсу
«Рукописи не горять» ( до 120 річниці від дня народження М.Булгакова) Підготувала вчителька світової літератури Мостіпака Лілія Валентинівна Мета: дослідити життєвий і творчий шлях М.Булгакова, пов’язаний з
містом Києвом; познайомитись з архітектурними пам’ятками, змальованими письменником:, підготувати карту пам’ятних булгаківських місць; надати можливість учням по-новому поглянути на місто-столицю нашої Батьківщини; удосконалювати в учнів навички публічного виступу. Обладнання:комп’ютер, мультимедійний проектор, медіа презентація «Булгаков і Київ». Форма проведення: заочна екскурсія містом Києвом. У центрі сцени великий портрет М.Булгакова. Біля нього живі квіти. Ліворуч – екран, на який проектуються слайди. Під екраном – маленький столик для ведучих, екскурсоводів, М.Булгакова. «Елементи усної народної творчості жителів села Вишнівчик
Чемеровецького району, як складова вивчення культури та побуту українського народу» Роботу виконала: Мальована Улина Михайлівна, учениця 11 класу Вишнівчицької загальноосвітньої школи І Ш ступенів
Науковий керівник: Куца Світлана Василівна, вчитель української мови і літератури Вишнівчицької загальноосвітньої школи І -Ш ступенів Метою вивчення даної роботи є:
- освоєння культурної спадщини жителів села Вишнівчик Чемеровецького району Хмельницької області, забезпечення усвідомлення національної неповторності українського етносу, пізнання багатства і змісту духовної і матеріальної культури; - дослідження процесу розвитку і використання усної народної творчості; - розвиток естетичні читацькі смаки, вміння сприймати тексти усної народної творчості та аналізувати їх, спостерігати, узагальнювати , робити висновки; - формування кругозору та світогляду ; - виховування почуття поваги до давньої культурної спадщини свого народу, прищеплювати інтерес до наслідків власної праці. Однією з ознак культурного і національного відродження нашого села є поглиблення і жвавий інтерес його людей до свого минулого, до соціально - історичних коренів свого роду і витоків духовної і матеріальної культури свого етносу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright MyCorp © 2021![]() |